REGN!

Hej! eller hur är vädret skumt?! först spöregnar det sen blir det sol sen kommer regnet tillbaka? xD Kollade precis ut genom mitt fönster himlen är helt svart av moln, det kommer säkert åska i natt??
Hahaha är det nån som tror det där med att alla dör på lördag?? xD själv tycker jag det är bullshit!

jaja hände inte direkt något intressant idag typ, efter träslöjden, gick jag och katja hem till Queen och gjorde inget specielt, haha när jag och katja åkte hem så var det en mamma som satt på andra sidan av bussplatserna och så sitter jag och katja och snackar sen helt plötsligt skriker den där mamman fett högt ba AAAAH! och alla började kolla då var det hennes unge som råkade slå till henen lite med huvudet typ på henne?? xD
vi dog iaf av garv för hon pratade fett roligt när hon skällde ut ungen

Nu kommer två snygga bilder med mig och skolans hetaste skelett! xD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0