smutsiga fötter! xD

Hej! min dag har varit fett chill jag har suttit ute i trädgården och pluggat franska sen spelade jag fotboll med Tilde(tro mig det var ingen tuff match xD) och så har jag övat på mina handvolter! mycket enklare barfota i gräset än i ett klassrum med skor! men så lyckades jag också göra en rondat! ;D (det är som en hjulning fast man slår ihop fötterna i luften) Så jag stod ute i solen på gräsmattan och övade hur mycket som helst! Det var fett nice! Och så har jag satt på nya lösnaglar! inte bra egentligen måste man vänta en månad minst tills naglarna reparerats! men jaja! jag stod inte ut med fula korta oskötta naglar! xD jag är så peddant när det gäller naglar! xD 

men nu har jag fett smutsiga fötter! har ju varit barfota hela dagen! så jag fick typ gnugga ihjäl med tvål i duschen det gick inte ens bort helt!?

haha men vi ses! 

 
så här ser en rondat ut, fast att mina ser inte ut så där just nu xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0