snö i Maj!?

Hej! visst har det varit skumt väder idag! Min dag började med att jag som vanligt långsamt  började dra mig upp ur sängen satte på mig mina tofflor och min morgonrock xD sen så märkte jag att det var ovanligt mörkt i mitt rum så som det brukar vara på vintern, jag tänkte men snälla ska det vara sån där molning dag idag?? så jag kollade bakom min rullgardin och ser att det SNÖAR!!!! jag stod säkert och glodde ut genom fönstret i 5 minuter med en chockad öppen mun! Det var verkligen inte det bästa sättet att börja sin morgon! särkilt inte när man går upp till köket och hör från vardagsrummet brevid att Tilde skriker DET SNÖAR NU KAN JAG ÅKA PULKA! -.-

  
Nej det här tycker vi INTE om!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0