Springa...

Hej!, idag så hade vi chotapangpang på idrotten :( men det var ganska okej för vi hade ute idrott och så skulle vi springa nån sorts väg vid vattnet det var inte KUL men det var helt okej eftersom man pratade medans och det var varmt och soligt :) hmm sen vet jag inte direkt vad som mer hänt....typ efter skolan gick älta gänget hem till Aisan och kollade jersey shore, jag är inte direkt så intresserad av den serien men haha jag typ kom in lite i serien så sen blev den lite kul xD
 men nu sitter jag och lyssnar på spotify men jag har letat efter vissa speciella låtar hur länge som helst och nu så fick jag höra vilket band som spelar dom! är fett glad för jag älskar låtarna! ;D  
btw ska kanske få spotify premium! hoppas för då kan jag ha på min mobil man behöver typ inte ens internet har jag hört!så då kan man lyssna var som helst :P

förra veckan när det var valborg och vi var hos Ronja först! haha Queen, Katja, jag och Olivia ser helt galna ut xD

hos katja förut! :)

haha jag, Ronja och Jonathan i skolan vi e fett coola xD

hahaha avslöjar inte vem händer det där e! xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0