Strejk dags!!!

Heyy! som ni vet var jag på den där studentfesten idag, och det var hemskt! Asså jag hade INGET att göra där, satt på en stol och messade! -.- Jag var sjukt glad när vi skulle hem! Jepp det här var inte kul alls!
 
yeye imorn så ska vi strejka mot den nya skollagen! för vår läarare vi haft hur längesom helst måste sluta pågrund av dom var nya skollagarna typ! Och hon var inte bara en tråkig lärare som lät oss jobba i böcker vi byggde massa arbeten! och sånt! Men vi ska iaf strejka för att visa att vi bryr oss :P Sen på måndag hade vi tänkt strejka på plattan...det får gärna komma lite andra och hjälpa till med det här??:P

nu ska jag äntligen sova efter den här"dunk" festen

lite bilder från idag




en "kaxar du med mig" blick! xD


snyyyyggt Ais!

liten strejk grej jag hitta :P (tänk bort kommunal xD) 
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0