studentfest!

Hej! öhh jag ska jag skriva?? det händer ju inget kul på dagarna nu för tiden! Efter skolan iaf åkte jag och Katt till stan för hon skulle köpa och fixa grejer med sin gitarr på ett ställe, sen åkte vi till sickla för jag behövde köpa ballerinaskor till imorn och skolavslutningen, sen är dom ju bra att ha lite utanför det där...
och att jag behöver dom imorn menar jag med att jag ska på en studentfest! :(
längtar ej! Kommer inte ha något att göra, kommer typ för hänga med tönt tilde!....eller nej föresten hon är upptagen ofc! isolde kommer sno henne, jag kommer få sitta på en stol med tårta och PARTAJA LOSS! xD

yeye men vi ses



Nu när vi ändå snackar fest kan ni ta och lyssna på denna sköööna techno låt! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0