valborg!

Hej! idag har jag varit med ronja,katja,Queen,Fanny och Olivia! :) först så hade vi fett nice hos ronja vi satt ute på gräsmattan i hennes trädgård och grillade vid en mini grill och lyssnade på musik i ronjas laptop :) Sen när vi hade ätit glass så övade jag och min stränga tränare Queen :P på först flickisar sen ville queen att jag skulle testa att göra en handvolt och dom var mycket enklare! snart kan jag stå på händer :D ska försöka öva i trädgården 

Men så blev det kallt och då gick vi in och då ville Queen köra den där tala med andar grejen, så vi gjorde ronjas rum helt mörkt och så körde vi det där med alla sätter fingrarna vid glaset och så "rör" sig glaset till bokstäver och siffror, men jag tror verkligen inte på det där med anden och glaset grejen det gör inte katja eller ronja heller så vi blev fett flummiga, queen,fanny och olivia blev dock väldigt sura på oss xD men jag och katja trodde inte att glaset rörde av sig själv så vi satt där inne själva och körde....hahaha glaset var helt stilla hur mkt vi än försökte xD sen kom ronja in och körde med oss och då sa vi vad heter du till "anden" och då drog vi glaset med mening till 6 bomb xD och jag filmade allt och så drev vi och ba omg vi tog en bild på anden och då hade vi tagit en gossdjurs kanin! xD Men efter det åkte olivia hem sen gick vi till majbrasan fast det var fett tråkigt där i år så vi köpte godis och gick till en park och hängde där ett tag men det var så kallt så katja,fanny och Queen gick hem till katja (dom skulle sova där) jag och ronja gick hem till oss, då satt vi och chattade och var fett flummiga skojar inte asså! xD

men nu ska jag sova godnatt och akta er för Mr 6 bomb anden!!!



hahaha xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0