10 saker :O

  1. jag hatar spindlar
  2. jag hatar fvs internett för den gör så att hon inte kan blogga
  3. jag orkar aldrig klä på mig jag vill bara sitta hemma...
  4. jag hatar sl... för dom gör så att jag alltid kommer försent på någon sätt!
  5. jag fick 140 kr av mormor :P
  6. jag är depprimerad för att jag inte får en hund..
  7. mamma letar hund men det är fortfarande inte säkert!
  8. jag gillar bara att vara inne på fb när aisan eller fv är inne för då kan man alltid skypa och fv är jag bara glad att hon äntligen är inne XD
  9. jag vill flytta hemifrån så snabbt som möjlit :P
  10. jag tror att jag har lässvårigheter och stavsvårigheter :P
jaa de va 10 saker om mig :P vi hörs senare och jag ska förköka få fv att blogga! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0