Har lite tråååk :P


Senaste du..
Skrattade?
I dag när ronja drog ut stolen för alona när hon skulle sätta sig ner XD
Grät?
vet inte riktigt,,.
Kollade på film?
I dag i skolan :P
Drog ett skämt?
vet inte riktigt :P
Sjöng en sång?
på kören och hemma!

Just nu..
Vad ser man utanför ditt fönster?
hus :)
Vad lyssnar du på för musik nu?
ingen orkar inte snackar med ronja!
Vad har du på dig?
mys kläder :P
Vad är det på din musmatta?
Har ingen... har en bärbar dator XD

Har du under den senaste månden..
Shoppat?

Om jag har! :P
Bakat?
neee.. inte min grej :P
Motionerat?
aa :P
Solat?
nee finns inge sol i Sverige just nu :P
Pratat i telefonen mera än i 60min?
Skoja inte de är min hobby XD
Gjort något du ångrat?
tror inte de :P

Vem..
Kan du lita på?
klassen, mamma , bror hans tjej :P
Vet allt om dig?
Ingen vet allt om mig och jag kommer aldrig avslöja för mycket XD
Längar du efter?
Ingen tror jag just nu eller jo tayzon ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0