Hej hopp muffin kopp! :)

heej, sitter i rummet och har fixat mig till skolan ska bara sminka mig har inte gjort de på över 2 veckor nu! så jag minns knappas hur jag ser ut med smink XD idag minns jag inte vad som skulle hända jag hade planerat något men jag minns inte så den personen som hade planerat något med mig får helt änkelt bara ringa mig efter skolan... jag tycker att de känns som en fredag förutom att jag har PROV!!!!! BAJS jag pluggade lite igår men de va för svåra ord för miitt huvud! aja jag vill ha en muffin blev sugen på de när jag skrev rubriken XD hahahaha men aja vi ses senare ska sminka mig nu Kram :P
FML (PROV!)

Kommentarer
Postat av: sofie

Omg va du är fin! älskar ditt löshår du passar jätte bra i de! bilden var as bra :)

2011-11-17 @ 21:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0