Sjuk natt :)

heej, har inte kunnat blogga eftersom både jag och fv har varit hos aisha på hennes fest :) de va sjukt kul vi dansa,flumma m.m. hahhaha fv drog sen på kvällen medans typ alla andra stanna XD på kvällen blev de as roligt vi kollade på film :) och sen blev typ alla trötta medans jag va fett pigg! jag typ satt och garvade hela natten medans alla dampa på mig HAHHAHA sen så höll jag käften ett litet tag :P tills jag behövde gå på toa jag är inte så bäst på att smyga så jag typ lät som en elefant hahaha men inte bara de. Vi sov ganska konstigt jag sov på soffan själv (eftersom katja drog för att jag garva :P) sen sov meron på en saccosäck under mig :P så när jag skulle upp och gå på toa så glömde jag att meron sov under mig... Så jag trampade rakt i henne ansikte HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH men hon märkte inget XD hahhahah hon sov göttt HAHHA
men när jag kom in till toaletten som Aisan hade bajsat ner ! (hon hade bajsat sönder hela toaletten! DE STANK!) så skulle jag försiktigt gå ut och då halkar jag och ramlar på rumpan HAHHAHAHHAHAHHA! de va fett kul så jag satt där och kunde inte sluta garva för mig själv XD HAHHAHA de va så MOBBAT! XD
jaa de va min kväll men vi ses senare nu tänkte jag duscha Vi ses KRAM <3
dev här är jag när jag duschar hahahahhaa! XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

IP: 79.184.89.36

2011-11-27 @ 21:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0