Bloggpaus?

Jag har haft en bloggpaus kan man säga eller egentligen hade jag inget val internet har inte funkat vi hade köpt nån ny box grej???
Men nu är inernet bara stört och segt!!!
Katastrof!! Så fuuult!! mitt hår är helt mörkbrunt och slitet uuush!
Ska ändå som sagt till frisören på måndag!!! Livet är räddat! :D och imorn ska jag åka och köpa härfärg, blondie!
Kommer tyvär färga hemma -.- Men det e för att jag ska färga helt och då blir det utväxt 24/7 det kostar typ 1200 för en färgning så då måste jag göra det en gång i månden känns ju lite onödigt

Ska typ hämta pumpafrön och äta nu...dom är skit äckliga!?



här är bilderna på tilde som jag skulle visat för ett par dagar sen....vilken sminkhöstlook hon har fått till! ..haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0