Jag saknar dig!! ♥

heej, har pluggat rumpan av mig idag!! pluggade NO hela dagen och jag hoppas att jag kan allt nu! medans jagpluggade No så stod bella och kelly (hoppas ni vet vilka de är :P) och bakade bullar!! fyfan va gött♥ efter jag hade pluggat inför provet imorgon så åt jag en bulle och sen så började jag kolla på min film :P eftersom jag inte har läst klart  min bok och eftersom jag måste göra en bokgrej imorgon så då fuskade jag lite jag kolla på filmen XD :D hahaha aja nu ska jag sova puss puss♥♥
ps. filmen va ganska bra värld att titta på!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Missa inte....



Rosa bandet-galan ikväll på TV3 klockan 20:00!



För att skänka 50 kronor, gör följande:

SMS:a BESEGRA 6031 till 72988 för att skänka 50 kronor till min insamling.



Varenda krona är guld värd!



http://ninnzanlee.blogg.se/2011/october/rosa-bandet-2011.html

2011-10-26 @ 18:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0