LÅT MIG SOVA!

heej, igår kunde jag inte blogga hade fullt upp va hos pappa min lille bror kevin fyllde 9år så blev tvungen att vakna kl.12 för att åka till stan och möta min store bror kelly och hans tjej bella. efter ett tag så blev klockan 4 och då kom jag på att jag skulle jobba så jag strässade hem och jobbade till klockan 1.00.
jag va astrött för dagen innan så gick jag och la min klockan 2 så att vakna 12 och gå och lägga sig 1 as jobbigt! aja men nu sitter jag vid datorn :P jag ville sova men icke sa nicke de fick man inte :P mormor ringde mig 50 gånger utan att fatta att jag kanske SOV!!! fett arg jag är och trött! och nu kan jag inte somna om!!! men jag ska vila lite så den som ringer mig dödar jag! aja nu ska jag dra puss o kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0