Träningen!

Hejhallå!
Sorry för jag inte har bloggat så bra på sistonde, har haft endel för mig! lovar att blogga mer på höstlovet hinner inte den här veckan heller! :(
Hade cheerträning idag hur som helst! :)
Träningen gick as bra idag! Vi byggde, övade på toppstunt: scorp, scale och heel stretch
gick iaf as bra med det kan ju redan allt de så för mig var det bara upp med benet utan motstånd ;)
Vi övade också på dansen med musik till :D och så fick vi se på när A,laget visade sitt tävlingsprogram, skit duktiga :) Vi hade också cheerfoto, så alla i min grupp hade svarta träningskläder :P  


Men nu ska jag sova! har så ont i benen, ryggen jaa överallt med andra ord! stretchar ju typ 24/7 som vanligt!


Heel stretch                                                   scorpion                                                   scale



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0