Dålig uppdatering!

Hejj! Ledsen för att det varit en sån dålig uppdatering i i veckan men vi har haft mycket läxor att göra och varit med kompisar och sånt, men får bli bättre i helgen, eller är ju lite små upptagen i helgen så vi får väll se hur det blir! men jag har inget intressant att berätta förutom att imorgon är det äntligen fredag! :D
Sen är det bara en vecka och då är det dags för träning! (ni måste tycka jag tjatar om det 24/7 xD)
jag har seriöst räknat dagarna och veckorna tills det är dags! Mamma skrev idag ut alla cheerpapper hon fått från föreningen, säkerhet ,regler, schema, klädsel och sånt! 

yeye nu måste jag sluta skriva om det ni tycker ju det är ap tråkigt att läsa! :P
Men uppdaterar bättre imorn haajdö!

Några bilder från idag <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0