efter en lång dag :P

heej min dag började med att jag va hemma hos jonna :) vi typ flummade och senare på dagen åkte vi hem.. eller jag åkte aldrig hem jag åkte till forum och där mötte jag mamma:) vi shoppade bla bla bla och så super snygga saker :P jag köpte :
ett par skor
2 koftor
en pels ( fejk ) väst :)
och en mini väska :)
super fina saker och juste fina mysiga strumpor :P jag visar bild på allt jag köpte imorgon innan jag åker till skolan.. allafall efter shopping rundan hade vi middag hemma hos mormor de va jätte mysigt :) typ hela familjen va här :) mina kusiner deras väreldrar och mamma , min bror hans tjej och mormor & morfar :) <3
vi typ satt här och pratade o så mysigt en söndag kväll :P
aja men btw.. jag sod på henderna idag efter alla hade gått och då typ sträkte jag ut hela min hälsenae änu mer !! de gör shit ont nu !!! jag vill bara bajsa XD hahaha så nu går jag runt med en linda runt foten :P ( som mormor sa jag kan linda din fot med en binda hahahahaha ) typ dog :P
sen så hade jag lite tåkigt efter de så jag gjorde en bild visar den på slutet av inlägget :)
imorgon börjar jag 08.20 så jag kommer vara BAJS TRÖÖÖT så vi får se om jag tar med mitt ansikte på bilden hahaha aja nu ska jag sova innan jag får svarta deppiga påsar under ögona PUSS & KRAM leverpastej hahha ses <3
min bild:
hiihihi ses kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0