Hemskaste dagen!

Hej! Fy vilket skit dag det har varit!!
För att göra en lång historia kort började det med att vi igck till vår rektor för att alla har fått såna problem i matten nu när vi fick en ny lärare som inte kan lära ut så bra!
Hon kom upp till klassrummet för att se, och då säger hon att hon fattar och att vi ska låtsas att hon är en elev???
Så alla försöker förklara och berätta men hon tar oss som omogna och oseriösa och skita totalt vad vi har att säga och står istället och skriker på oss och tror hon har sån rätt!
Och vår klass tycker det här är väldigt jobbigt eftersom vi har haft det så bra dom andra åren och nu blir det ett helvete! Så flera börjar gråta i klassen och vår rektor står där som is och bryr sig inte!
Sen hände massa annat skit med rektorn men det har bara varit SKIT idag!
Imorgon ska min mamma, och några andras föräldrar vara med på vår matte lektion för att se hur lektionen är och sen typ prata med vår rektor och grejer!
Om inte det kommer bli bättre kommer jag få byta skola och JA det här gången är jag seriös!




                           



            
                     
                 
                            
                    
                         
                        
                   Har nu insett att dom här glada och fria åren vi hade i skolan inte kommer bli detsamma igen
                             Känns som att jag går i ett fängelse typ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0