R.I.P. Mobil...

hejj , jaa fv har typ berättat hela historian men jag kan förklara lite till :)
idag så va jag och fv i sickla .. vi gick runt typ i 1000 olika afärer och typ prövade kläder och pratade..
vi satt typ på massor av olika ställen och så. efter ett tag så sa fv att jag skulle följa henne till busshålls platsen så jag gick med henne och sa hej då när hennes buss kom.
när hon satte sig på bussen så skulle jag ringa henne och feåga henne någon ( mins inte vad ) så letade jag efter min mobil och de va då jag kände på mig att jag hade tappat den...
jag letade över allt och typ drog ut allt i väskan men ingen mobil!
så jag fick typ panik och åkte hem och de första jag gjorde va att ringa efter den. men det är typ någon som har dragit ut sim kortet eller stängt av den.. efter som det är svårt att få ut simkortet ?
jag vet iallafall inte ...
eller så har jag tappat den på marken. vet inte..
iallafall så efter jag hade ringt till mobilen och ingen svara .. så sa jag till mormor att jag hade tappat den.
vi åkte till sickla och kollade i varända afär som jag och fv hade varigt i. men ingen hade fått in något.
sen frågade vi vakten men han sa att de kanske kommer in något om några dagar eller en vecka in till polisen.
så vi får se om de har kommit in något sen..
aa de va väll min dag.. tråk !
aja vi ses imorgon kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0