stressa ,stressa, stressa byta om ,stressa ,stressa !

heej har lite brottom ska åka hem till mamma med massor av saker har skolfoto imogon så måste ta med saker som jag ska ha på mig, peamas, skol saker ( läxor ), dator och säkert massor av andra saker :P
sen efter jag har lämnat alla saker hemmma så ska jag cyckla till forum och träffa min bror, hans tjej isabella oh min kusin jag inte har träffat på ett tag :P när vi har varit i forum ett tag så ska jag göra läxor jag har 5 matte läxor och två svenska ... jag tror att jag har en so läxa oxå.. cp :P aja efter läxorna vill jag bara chilla och sova.. :P
okej inte sova men chilla :P.
aja ska byta om nu är helt varm kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0