Buss skit!

Hejj! sitter i köket och fryser ihjäl typ? men det är kanske för att jag sitter i linne och träningsshorts soo... ;P
Idag skulle jag åkt till skolan men jag stod typ vid busshållplatsen i 20 minuter tillslut var det typ bara 5-10 min kvar innan vi börja, så då kände jag att jag inte hade lust att komma 40 min försent -.- så jag fick plugga hemma, trååk! dessutom var jag skit trött för jag sov bara 5 timmar inatt(kunde inte somna) och på morgonen 1 och en halv timme innan jag skulle upp försökte jag somna om och när jag ÄNTLIGEN gjorde det så drömde jag en mardröm(haha!)
typ att en fet tant kom in i mitt rum när jag skulle fixa mig till skolan och hon lyfte upp mig utan att säga ett ord och tog med mig i sitt hus, låste dörren och tvingade mig tvätta händerna?? Sen försvann hon då gick jag och frågade nån kvinna som var inne i det huset om jag kunde få gå nu? Hon svarar typ: jaa då mina barn är så konstiga förlåt mig
Så jag typ flydde till ytterdörren barfota i pyamas, låste upp dörren smällde igen deras dörr för att springa hem till mig och när jag kommer fram till min dörr står den läskiga feta tanten där och väntar på mig hon lyfter upp mig igen och drar mig tillbaka till huset!

haha låter ju skit kul kanske men nej ush!!hahah vafan nu när jag tänker efter har jag drömt om en av mammorna från toddlers and tiaras!? haha nu blev drömmen lite roligare när jag tänker efter... :)

anyway vi ses ska fixa mig färdig till träning, byeee!


hihi hoppas jag drömmer om den feta mamman i rosa klänning nästa gång jag drömmer då kanske jag skrattar ist :D 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0