Justeee!

Hejj! <3 har precis skrivit nästan en hel A4 sida på franska som jag ska redovisa nästa vecka, och nu måste jag plugga NO för det är prov på onsdag(paniiik!)
och jag måste hinna duscha innan träning, sen fixa mig och byta om,

haha jag kom på att jag måste bara berätta världens onödigaste grej som ingen bryr sig om förutom jag!
När jag var i Thailand och kollade i affärer ser jag en super söt klänning affär och då får jag syn på massa cupcakes klänningar! <3 jag kunde inte hålla mig lugn så jag typ sprang dit och ba OMG, OMG hon som jobbade där såg ju lagom road ut =) Och hon går fram till mig och säger: We have cupcakes dresses in your size also, och hon var seriös! var nära på att börja skratta tänk mig gå runt i en cupcake klänning! ;P
haha nää jag vill verkligen inte bära en cupcake klänning inte fint ju! Dom är ju gjorda för Små barn ;)
skulle faktist frågat om tilde fick prova en klänning om hon inte var så trött och sur just då hihi

Ångrar nu att jag inte kom på att jag kunde fotat dom :(
haha så här se dom ut iaf man har dom i skönhetstävlingar och dom är super snygga! (på småbarn inte 14 åringar!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0