Tack då?!

Hej vill bara säga att jag kanske inte kommer blogga på ett tag, jag vill blogga men nu är det så att min syrra suttit och sökt på mitt namn på google för skojskull och typ hittat min och Queens blogg, eller hon hittade den genom en kompis till mig blogg som hade länkat den och jag gissar att hon självklart kommer gå in på vår blogg av nyfikenhet och varken mamma eller Daniel tyckte det var fel att hon sitter och läser min blogg?! Visst bloggen är öppen för allmänheten men jag vill faktist inte att min 10 åriga syrra sitter och läser vad jag och Queen skriver och om hon nu läser bloggen kommer jag se till att vi sätter lösen på bloggen och skaffar en ny blogg typ,om du inte ser det här säger jag bara: braaa man kan tydligen lita på dig även fast du snokar! Men jag vet att om du läser det här kommer du inte säga något så därför kommer jag inte blogga förrän du erkänner att du gått in på vår blogg!

Det var allt ,hoppas jag kan blogga snart
Puss /Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0