Äntligen!

Nu är jag äntligen äntligen äntligen hemma! Göteborg var riktigt trist! Stockholm is the best <3
Jag tror jag tröttnade lite på att vara med alla vuxna nu på slutet så jag var väll inte världens trevligaste tjej igår...
Men anyway jag hann komma hem och byta om, packa väskan och fixa till håret på en halv timme sen fick jag skjuts till träningen. Det gick väll bra typ, vi övar massa gymnastik nu när en kille från Usa är här för att träna oss. Hehe mina flickisar var han inte särkilt förtjust i ;) Han lärde oss istället ett helt annat sätt att göra en stillaflickis det gick faktiskt mycket bättre (: Sen har jag bokat privat lektion nästa vecka med Lisa! Ska bli riktigt kul då kanske jag lär mig rondat flickis på airtracken eller något? :) Ska försöka hinna med att köpa ett handleds stöd ganska snart, jag har tydligen svaga handleder har jag märk får sjukt ont så fort jag stödjer mig för mycket på dom särkilt den vänstra. Sen imorgon ska jag till optikern, eftersom jag ser som en mulvad! haha och det har jag gjort typ hela mitt liv så nu har jag gått med på att skaffa linser, inte glasögon! dessutom har min syn påverkat i skolan och på träningarna, i skolan rycker det konstant i mina ögon och jag kan inte se allt på tavlan
och på träningarna rammlar jag alltid åt vänster när jag är topp antadligen för att jag ser snett(haha mobbat det låter!) kan ju vara det annars är jag helt enkelt en dålig topp bara... :)

Men vi sees! <3

En sån här cooling ska bäras på handleden snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0