2013 here I come!

Hej!! Tagga sista dagen av 2012 då?
Haha det ska bli nice med ett nytt år! För det betyder nya möjligheter, mål och drömmar! Måste säga att 2012 varit en av dom mest händelserika året jag haft på väldigt länge! Har ändrats SÅHÄR mycket sen ett år tillbaka! Kanske inte extremt mycket i utseende? Eller jo ganska mycket om man frågar mig, men menar mer som person. Vet inte om jag ändrats positivt eller negativt? Jag har förstått lite mer vem jag är, väldigt mycket i personlighet tex.
Men jag har en känsla av att nu 2013 så kommer det hända dubbelt så mycket mer saker!!
gymnasium, nytt lag, Thailand, ännu fler nya vänner, börja dansa igen, klara av nya volter, gå ut 9.an, tävla i DM, RM och EM, ändras ännu lite till som person, ha en super grym sommar

Haha jaa + mycket mer!!
Ska försöka göra ett 2012 minnes kollage om jag hinner //Ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0