Blogg.se -.-

Hej, har inte kunnat blogga under helgen eftersom något hände med blogg.se appen? den kraschade så fort man tryckte på den, och set gör den fortfarande ibland -.- Sen har hemma nätverket varit nere... Men juste i fredags kan jag klargöra för alla att jag inte blev helt förstörd för att Isak inte kom längre än 3.a,haha alla trodde jag blev as ledsen! Men jag tycker ändå det är skit bra! Och awa förtjänade att vinna, hon är väldigt duktig, även om jag stör mig på henne ibland hehe, men hon har ju varit cheerleader så det är ju kul! Och hade hon gått kvar så hade jag tävlat mot henne den här säsongen :) Men grejen är den att Isak har nu fått visa det han behövt för att bli upptäckt och få fortsätta och det är de jag vill att han ska göra, inte bara slockna efter ett år, vi får se vad som händer men jag är ganska så säker att framtiden ser ljus ut. Gissar att Leona Lewis kommer vilja jobba med honom då han är hennes favorit (: och Haha lite skönt att x factor är över, nu kanske jag kan börja leva igen? ;) Men jag kommer sakna hela gänget!! Åh dom var så sköna när alla var tillsammans och hade live chatt och sånt, fina minnen ;)

Haha jag har satt fötterna på jorden igen, vad har jag missat? ;) anyway ska kolla någon film och läsa min FRIDA tidning(köpte för att isak och Jb var med där hehe....tööönt 4 ever)
//Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0