Då var det 1 dag kvar!

hej, då var det bara 1 dag kvar! imorgon far jag iväg till Marocko. kommer stanna där i en vecka så ni får längta lite  efter mig eftersom jag är "super aktiv" med bloggandet :P aja jag vet inte om det kommer finnas något internet på hotellet men vi får hoppas det :D Idag ska jag gå upp från sängen som jag sa för 2 timmar sen oxå men aldrig blev något av  XD och efter det ska mamma köra mig till frisören.. jag ska rakpermenenta håret sen tror jag även kon kommer klippa det lite ;) efter frisören så ska jag träffa min kompis bella. Vi ska typ fika eller något och sedan efter kanske jag ska träffa 2 andra vänner på en till fika. Sedan ska jag hem och packa.. sen är det bara att sova ;) Aja ska  dra nu vi hörs pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0