God Jul!!

Hej, god jul!! Ligger i sängen och har precis kollat spider man :) första filmen är ju den bästa! Nu måste jag upp och dricka mjölken och äta kakorna-.- Vi
har en liten smurf i huset som tror på tomten (Tilde) eller vem vet tomten kanske finns? Hehe, vore ju as coolt om han fanns haha ;) Nä men mår så sjukt illa, har bara ätit några ischoklad och håller redan på att spy, jag är känslig mot feta maträtter och sötsaker...
Anyway sen ska jag nog sova, så det blir en bra jul! Vi ska åka till kusinerna och fira med släkten. Haha vår släkt är så typical svensk! Vi äter vanligt svenskt matbord, kollar kalle anka, jul musik, jultomten ska komma på besök! Dock dansar vi inte runt granen hahah ;)
Nu ska jag väll dra mig upp och göra mitt uppdrag...innan jag spyr
Vi seees, god jul <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0