Men varför!!!

Hej, vakande imorse as trött men jag kämpade mig upp ur sängen det var ju ändå sista dagen i skolan idag, jag går upp till köket och ska äta, men så får jag värsta spy känslan....jaha jag håller på att spy alltså...är helt vit i ansiktet också , så jag går ner och lägger mig ner och då slutar jag må illa men istället får jag en rejäl huvudverk! Vafan så Inge skola idag heller -.- Det var ju sista dagen i skolan :( och jag vill åka skridskor med mina friends!!! Ska vila upp mig och se om jag kan åka in till stan sen?
Aa men vi ses, ska nog trycka I mig en Alvedon och gå och köpa en FRIDA? För Justin och isak är med! Haha töntigare än mig blir man inte ;) //Felicia

Mini isaaaak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0