Miss World

Sitter och kollar miss World! Åh är så sugen att anmäla mig till miss teen universe 2013 det är ju den enda skönhetstävlingen som finns tillgänglig för tonåringar i Sverige! Dock kommer jag aldrig bli vald eftersom jag är för kort, min kropp har blivit formad till en jävla muskulös gymnast kropp, har för vanligt utseende och jag har helt enkelt aldrig turen att bli vald! Hade ju tänkt anmäla mig förra året men då hade jag inte hunnit fylla 15 och det är gränsen. Det positiva är att Sverige typ bara vill ha folk som ser svenska ut(jag vet värsta rasisterna! lol) men jag ser väll lite svensk ut...right? Hahah önska jag blev vald!!! Har typ varit min dröm sen 2 och ett halv år tillbaka, sitter varje år och stirrar på tv.n framför miss universe, miss World, miss planet och säger typ: där ska jag stå i framtiden för fan!!! Vill helst vara med i miss universe, för det är störst! Men seriöst jag äskar klänningarna med alla rhine Stones, håret, sminket, invignings dräkterna osv <3 Men som sagt har inget unikt sååå dream on ;)
Seees <3


Kommentarer
Postat av: Vanessa

prata med hon frida fonander som tävlade för sverige förra året hon kan nog tipsa dig hur du gör =)

2013-04-23 @ 11:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0