Sjukt lång dag imorn....

Hej! Trevligt med lite mer snö...;) idag har jag bakat i princip hela dagen inför juluppvisningen och vårt lag är ansvariga för kaffet den här gången så därför ska alla baka något inför imorn. Sen på kvällen har jag varit och kollat isoldes musikal uppvisning, och hon hade huvudrollen den här gången så det var kul + att min mormor var med i kören som sjöng ibland ;)
Anyway så kommer det bli en riktig stress dag imorn då jag ska uppträda 2 gånger då det är 2 delar av samma uppvisning eftersom vi är många i föreningen. Vi ska vara där 9.30 till typ 17.00
Kommer vara helt slut när jag kommer hem.
Jag har nu tagit fram allt jag ska ha på mig imorgon och ska sen packa väskan och nu dra på myskläder och kolla en julfilm (: vi ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0