This sucks!

Hej, ligger helt död i sängen, har blivit magsjuk -.- Inte så nice....
Igår var jag iaf på museum med 9.an, egentligen hade det varit kul att titta runt, men vi fick världens tråkigaste uppgift, så vi ville mest bli färdiga och sen äta lunch!! Hahah innan avslutade dagen på museet, så fick jag reda på att jag skulle på någon konsert, långt ifrån där jag bor, så jag behövde hinna hem och byta om, lämna väskan och sen åka iväg med mamma på den där konserten, så jag stressade så mycket att jag trodde man fick lämna museet, så jag drog därifrån riktigt snabbt, och sen när jag nästan var vid Slussen ser jag massa missade sms och samtal från kompisar, så jag ringer upp och får reda på att alla lärare typ letade efter mig!!! ;P haha lol, pinsamt ju...
Aja vi ses! Ska kolla en julfilm hehe (:

(Haha bjuder på mitt "snygga" pepparkakshus")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0