Å herre!

heej är jätte trött! de va en lång dag igår jobbade jag och aisan till fem efter det så drog vi till hennes pappa och chillade.. aisan va så trött så att hon började somna vid 10.. katja fixade tven medans jag och aisns lile syrra kollade på någon barn film på bolibompa hahah... efter en halvtimma vaknade aisna och så bad hon ava (aisans lile syrra ) att masera henne.. så hon började sen så maserade hon mig och katja oxå! så alla tycket det va fett skönt så till slut så somnade vi alla! hahaha efter några timmar så var typ klockan 3 då vaknade aisan av att hennes föreldrar kom då hade vi alla däckat! aisan kommer inte ihåg någontig som hände! ahahhaha hon ba de va som en bakfylla utan alkohol hahahaha XD de roligaste var att aisan hittade sin syster sovandes på golvet HAHHAHAH! fett kul! men aja nu ska jag dra vi ses senare kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0