Bästa!

Ligger i sängen och är verkligen helt slut nu, kommer få riktigt mycket tränings värk i ryggen och benen imorn, men det var iaf en super bra träning idag :) det var bara vi juniorer från mitt lag och vi tränade tillsammans med några juniorer från ett annat lag :) vi körde gymnastik, byggde och jag övade mina toetouch, dom har blivit skit bra! Håller nu liksom på att öva med att få benen i 90 grader alltså att benen går över att de inte är helt raka, och jag gör det här på golvet ingen trampolin :))

Jajaaa ni ba k bry!!! Haha på Sportlovet kan ni lika gärna strunta att läsa mina inlägg för jag har typ as många träningar då ;)
Men vi ses :P //Felicia!

Jag har inte visat hur mitt rum blev när jag var på Ikea och köpte möbler till mitt rum , haha det var typ en månad sen! :) visar bättre bild när rummet är städat
Det där är iaf mitt sminkbord


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0