Cheer

Ligger i sängen och är helt död! Träningen gick bra vi gick igenom nästan allt som man borde kunna inför A.lag, är rätt nöjd med vad jag visade att jag kunde, fast det enda som jag fortfarande irriterar mig på från ikväll är min flickis! Fick inte ihop benen så den blev helt cp! -.- haha ska öva as mycket i Thailand bästa stället att göra gymnastik på är: stranden ;)
Efter träningen stannade jag och Signe kvar och fotade och filmade våra topp stretchar grejer :) och när vi sen skulle ner till omklädningsrummet för att sen gå till busshåll platsen fick jag syn på den där bilden när Queen var liten!! Var tvungen att fota! :D så här har ni mini cheerleader Queen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0