Dvärgen Tilde =)

Hejj på er ;) jag tänkte snart duscha men bloggar lite innan :D
Jag tycker Queen kan ta och börja blogga snart jag har ju fått sköta all blogging hela helgen och jag kan tänka mig att ni tycker mina inlägg är väääldigt tråkiga, eller vad vet jag?? :)
Har iaf både igår och idag fixat Tilde, håret, naglarna och sånt :) och hon typ älskar det! Haha hon går och skryter att hon har läppglans och nagellack :P det är as kul att fixa henne också, hon är en pageant docka :D haha, förresten nu när vi ändå snackar Tilde business ska dvärgen börja på cheerleading i höst, är hon taggad?? Jaa omg hon snackar om det vaaarje dag :)
Nu ska jag duscha vi ses:) bjuder på några bilder med Tilde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0