Efter en timmes bad! <3

hej sitter framför datorn nu :) har myss duschat i en timma.. så nu tänkte jag måla naglarna och smörja in mig  :P men aa idag var det as roligt vi va jätte trötta dit tills vi fick värsta rycket och stod och dansade i bus koridorerna hahahhahaa XD lite roligt hahhaaha sen på hem vägen så va alla helt konstiga ! jag var fett över trött så jag flummade bajs i början sen så lungnade jag ner mig mer och mer hhaahhaa :P aisan fick 5000 små killar som hon blev ''tillsammans'' med hahahhaha På driv asså! hahaha de va inte riktigt som en pojkvän hon använde dom mäst som slavar hahahahaha lite roligt !! aa sen så kommer jag inte på så mycket mer ahahaha jo juste jag åkte typ bara svarta backar på slutet ! de va as roligt tills jag och ronja kunde hela backen utantill hahahah! men aa nu ska jag måla naglarna så vi ses senare kram :*
jag just nu:
vi i romme! :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0