Faan!

Asså åh! Har idag äntligen fått hem min dator laddar sladd som vi beställde från internet, så nu när jag äntligen satte mig för att surfa lite kolla typ lite mer videos från Dm och så, då laggar internet!? Skit asså! Vill ändå bara använda datorn på planet sen, haha använder den aldrig annars, har börjat använda den stora datorn ist typ eller mobil
Har iaf pluggat kemi och det kommer gå as dåligt känns det som, eftersom jag inte har någon grund i kemi tack vare min gamla skola har jag fått plugga dubbelt så mycket -.- jag satsar iaf till en början på E det är ju typ mycket svårare här än det var i maestro där kunde man ju typ bara skriva: frukt är nyttigt. Och så får man A xD nä eller haha typ iaf
Är lite små stressad det är ju prov, bli färdig med steg och redovisning, får stå ut... Ett roligare ämne: idag är det fettodagen som jag säger =) gjorde egna semlor med rosa grädde, mandel massa och själva "locket" var med socker på med hjärtan ;) super sött! Tycker egentligen semlor är ganska äckliga man känner sig ju rätt fet efter, tar alltid minimalt med grädde mår så lätt illa av fett dessutom kul att veta visst? :)
Vi ses ska läsa på om kemi sen typ sova måste vara helt utvilad inför provet
//Felica!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-1/2150662/images/2012/pic_190563650.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/2150662/images/2012/pic_190563822.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0