Får inte bli sjuk!

Halloj! Är hemma nu från en skit bra träning, eller alltså först när vi satte igång att träna var jag skit taggad men sen när vi körde gymnastik stationer blev jag helt plötsligt helt varm typ feber varm, mådde illa, kände mig darrig, fick as svårt att fokusera, gick och drack as mycket vatten sen tillslut var jag tvungen att sätta mig typ 5 minuter och vila så jag drack upp typ allt i vatten flaskan haha och då försvann det?? Hoppas det bara var vattenbrist för jag trodde det var från mitt mystiska bett som jag mådde dåligt av men om jag blir sjuk till på tisdag döör jag!!
Annars gick träningen bra vi körde flickisar och handvolter i groppen och så =) vi ses!!! /Felicia

Muuums nu ska jag äta äpple! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0