Haha! :D

Sitter vid busshållplatsen nu från träning och fryser ihjäl och bussen kommer inte förrän om 10 min :( gick ganska bra idag många var sjuka så det blev mycket ersättning och sånt, anyway körde som bas idag och det var ju lite kämpigt jag som brukar vara topp, men guuud vad vi garva sen, vi hade byggt non stop i typ en timme nästan, så man var ju ganska trött och sen när vi skulle köra sista gången blev alla i bygget sjukt flummiga, jag fick typ en örfil av toppens ben i split bygget såg ju lagom kul ut, då garvar vi lite sen mitt i bygget står vi och flummar ihjäl gick ju sådär haha :D Sen kollade vi lite videos på en av min tränares dator från DM :) värsta medalj regnet för twisters :D<3

/Feliciaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0