Ingen stor sak?

Är det bara jag som tycket alla hjärtans dag inte är viktig? Alla har panik för dom inte har en pojkvän/ flickvän att fira med? Liksom helt plötsligt en dag MÅSTE man ha nån att vara tillsammans med, det enda speciella jag gjorde idag var att äta en super god middag(som jag inte lagade :P) och åt tårta, Inge mer med det och jag sitter inte och deppar efter en kille :) nä jag är fri som en fågel haha :D man kan inte tvinga kärlek bara för att det är en speciell kärleks dag... Aa det var liksom allt jag ville säga just nu haha
/Felicia!

Faaast undantag om Taylor lautner eller booboo stewart kom hen till mig och ba heyy! Skulle jag inte tveka att fira alla hjärtans dag haha xD <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0