It's getting better!!

Tänkte att nu får ni se min lilla utveckling i min vighet ;) Lite irriterad att jag inte fotade min vighet i somras för den var ju inte bra! hade varit kul att se utvecklingen från hela början men jaja här är iaf några bilder hur vig jag var då tills nu för tillfället kommer självklart bli lite vigare =)

Mina scorp

29 November 2011


16 januari 2012


17 februari 2012

(man ser inte så bra , men kolla benet är nästan helt rakt :D)

Min scale:
(har bara från november till februari)

29 november 2011 (jaa jag vet ser helt sjuk ut, en halv arm och helt förvånad typ)


17 februari 2012

(hoppas ni förstår att jag är väldigt oseriös på bilden!!!)

Bow
(har bara två bilder från november och februari)

29 november 2011


17 februari 2012

(oseriööös!) 

Man ser inte så bra direkt men rummet var ganska mörkt och jag filmade först och sen fotade med iphone såå det är liksom förklaringen till dom dåliga bilderna =) Har dock ingen förklaring till dom knäppa minerna på varenda bild! -.- 

efter thailand ska ni få se min scorp som för hoppningsvis blir ännu snyggare! ;)

ska sova nu, godnatt :P 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0