It's on next year!

Läser massa cheer bloggar och alla är ju och tävlar i DM i dag! Hoppas iaf att det går bra för alla lag i min förening! Dom har verkligen utvecklats och blivit ännu bättre, har ju fått se några lag på träningarna och sen på juluppvisningen :) nästa år står jag äntligen på tävlings mattan och för hoppningsvis med junior A! <3 även fast det är nån twisters tyckar tävling som mitt lilla lag ska få vara med och tävla i april typ är det liksom ändå inte samma sak, kul kommer det såklart bli men det blir nog mycket mycket bättre att tävla i RM,SM,DM,EM,VM osv ;) haha här sitter jag och bloggar om helt ointressanta grejer för er liksom, ni får leva med det!
Ska till mormor nu tror ja, ska äta sushi där, haha jag har blivit lite beroende av sushi?? :P
Haha men vi ses /Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0