Jag är duktig!!

Jag har varit en duktig chey idag :) har pluggat fokuserat och är nästan färdig med alla mina steg nu, så det blir massa redovisning nästa vecka plus ett Kemi prov! Det gillar vi inte!! Nästa vecka blir nog en skit stressig vecka inte för att den här inte varit det men aa ;) ska iaf ta det lugnt nu sen efter maten ska jag skriva färdigt mitt So paper som ska in imorgon, roligt inlägg va? Och vet ni vad var på hälsosamtal idag och jag var lite nyfiken hur lång jag blivit:Jag har inte växt något!! Är 1.65! Men det var ju vad jag önskade som liten ,vara kort nu är önskan inslagen... Får tänka positivt det är bra att vara kort när man är topp i cheer, vilken tur att jag råkar vara topp då :P //vi seees, Felicia

Bjuder på en ful sliten bild på mig... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0