Kvälls kreativ

Har alltid undrat varför jag alltid blir så kreativ på kvällen kommer på dom allra konstigaste idéerna ikväll tittade jag på våran rep gunga som finns i lekrummet och tänkte: tänk om jag kom upp i spagat i den?? Tror ni jag provade det?? Självklart! Haha jag tog mig upp i våran rep grej lyckades inte med spagaten, det blev en split och en översplit, sen liksom tvingade jag mig själv att också göra en spagat i den, hahah måste faktist erkänna att bilderna jag sen redigerade blev ganska coola :D värt att det gjorde skit ont i knävecken ;)
Haha lovar att inte lägga ut fler vig bilder på ett tag...om ni inte tycker det är kul förstås, jag tycker det är kul att fota dom ;) //Kvälls kreativa gummisnodden Felica :P (föresten vill lägga till att det svarta som syns vid mina shorts är INTE mina trosor det är avklippta tajts för att trosorna inte ska synas , ville bara säga det liksom :D)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0