Looov!

Äntligen äntligen lov! haha det känns som att jag är den enda som har längtat mest till lovet?? :) det är ju bara för att jag har 3 veckors lov hihi <3 ni vet sportlov sen direkt efter är det Thailand, happiness!! fast är lite besviken har ju tänk att nu kan man shoppa as mycket och det är ju super billigt i Thailand, sen var jag bara tvungen att söka på google om det fanns några bra shopping ställen där jag ska vara för vad jag minns när jag var där senast fanns det inte mycket snygga kläder att shoppa, inte för att jag var så intresserad av det då men ändå! Synd att jag inte ska vara i Bangkok där finns ju massa snygga grejer typ LÖSNAGLAR ååh! Och massa andra snygga prylar! Haha men det kanske finns lite små grejer där ska kolla om dom har hollister shorts! dör för deras shorts! och linnen!...ska till Kho lanta förresten, mitt andra hem!!!

På sportlovet ska jag iaf träna cheer! Min efterlängtade A.lags träning är på tisdag, taggad! =)
Haha och jag råkar vara väääldigt envis nästa söndag när vi åker då kommer jag gå på träning men vara tvungen att gå en halvtimme tidigare för vi måste till flygplatsen ;P hahah

Bjuder på Mackenzie myers!!! bästa lilla skönhetsdivan!! love u<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0