Rubrik? =)

Är alltid så sjukt dålig att komma på rubriker av någon anledning? :P Har hur som helst varit hos läkaren idag, för att jag har något konstigt bett eller vad det är? haha trodde först det var ett myggbett fast sen insåg jag ju att det kanske var lite tidigt med myggor nu ;) och bettet blev typ lila? trevligt lixom -.- eller det kanske inte ens är ett bett, läkarna visste inte ens vad det var och dom tyckte inte det skulle behandlas just nu så då får jag gå runt med en stor lila prick på benet!! den kliar som fan också!
´
imorn ska jag till skolan, haha alltså inte vanlig dag med plugg och sånt, ska bara ha utvecklingssamtal, fanns typ ingen annan dag såå fick bli på lovet, efter ska jag på min efterlängtade A träning <3

Det här är faktist min cheerförebild: Erica Englebert, hon är sjukt söt och as grym på gymnastik!! en väldigt väldigt vacker dag ska jag kunna typ allt i gymnastik hon kan ;) hahah undrar om den vackra dagen kommer komma?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0