Shopping :)

heej som ni kanske visste så var jag och fv i stan idag :) de började med att fv shoppade och jag åt.. sen så kände jag oxå för att köpa något så jag ringde mamma och bad henne lägga in lite pengar på mitt kort så att jag kunde köpa en fin tröja .. men mamma kom fram till att hon skulle lägga in mycket pengar och jag kom fram till att jag behövde ett par snygga och gråa byxor.. så jag gick först till jc.. sen salt.. och till sist min käraste!!! monki! det var där jag hittade mina snygga tajta byxor! :D dom är sköna , tajta och snygga samtidigt fattar inte att de finns sånna byxor helt otroligt! :D men aja här kommer en bild på mig som har på mig dom kram kram <3
'
Från monki 300:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0