Tack för din kommentar!! ;D <3

PINSAM DU ÄR HAHHAHA!! hej btw ... ville bara svara på din fina kommentar! :D det var jätte snällt av dig att du kommenterade eftersom jag älskar när folk kommeterar! som du kanske märker så är det ju inte så att jagbryr mig xD vi alla har ju olika åsikter! själv tycker jag att jag ser ganska bra ut i min lugg! men om det är så att du tycker att jag ser ut som en get i den KOLLA INTE PÅ MIG DA! HAHAHA jag är alltid mörk under ögona och det är inget jag bryr mig om !! jag använder ju inte smink!! och det är inget jag behöver använda !! förlåt att jag inte är som kisse,dessie eller någon annan fjortis eller super ''normal'' människa !! men jag är fan mig själv!! aja orka va dig hej då PUSS PUSS
jag och min getlugg! hahahaha btw du glömde att jag kan se ditt IP nummer HHHAHAHAHA

Kommentarer
Postat av: Amira

Haha! jävla fitta! vem fan tror du att du är? inget liv att kommentera sådant skit som inte stämmer. Fattar DU hur mkt du skämmer ut dig själv med denna onödiga kommentar! kul att du också har koll på hennes ''skrikande'' bh ?? mysigt. Och vad är det du vill få ut med denna PATETISKA kommentar? Tänk på vad du skriver! eller du kanske inte har ngn hjärna att tänka med? ;)

2012-02-26 @ 01:26:57
URL: http://amiraberisha.tumblr.com
Postat av: Frida

Hahahahha asså vilken tönt du är ^^

Varför bryr du dig om hur hon ser ut? Om hon vill se ut som hon gör så gör hon väl det. Ingenting att snacka om. Jag bettar på att du är skitful själv och mår bra av att kränka andra.

Ingen är perfekt, alla har några fel, vissa har fler. Det finns ingen anledning till att påpeka andras fel för jag tror att dem isf redan vet dem själva.

Men sakerna du skrev om Queen stämmer dock inte på henne. Hon har fina tänder, hon har fint hår (btw så har getar inget hår, dem har PÄLS. Och de har inte heller lugg)

Anledningen till att man har en blogg är väl ändå för underhållningen och eftersom du såg hennes inlägg som underhållande så gissar jag på att dem har lyckats bra!

Bjuda på sig själv, det är det som Queen gör och det är fan asgrymt att våga göra det. Det ända du bjuder på är ju dina äckliga piss-kommentarer som ingen bryr sig om!

Pinsamma unge? Det är nog du lilla gumman. Puss :*

2012-02-26 @ 01:43:34
Postat av: mia

Hahahahahaha queen bästa tung du är !

2012-02-27 @ 10:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0