Trött!!!!

Kan inte fatta att typ efter 4 veckor i skolan känner jag mig redan sliten, trött och stressad, det dunkar och rycker i mitt öga hela tiden, spelar ingen roll när jag lägger mig är ändå aldrig ordentligt utvilad, jag har börjat bita på naglarna och kan inte sitta still med fötterna måste alltid röra fötterna när jag sitter och bara för jag är stressad inför NO prov innan lovet, typ plugg och tryout i maj? var hemma idag för när jag vaknade hade jag värsta huvudvärken och mådde illa, gissar på att jag är så utmattad och det är därför... Varför är det typ alltid jag som blir lätt trött känner mig som en bebis som måste sova konstant!
Får helt enkelt stå ut till sportlovet sen är jag fri i 3 veckor ni vet Thailand direkt efter lovet, plugget försvinner inte men behöver inte gå upp halv 7 ;)
Ska snabb stretcha och styrker sen duscha vi seees! /Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0